para pembaca, terima kasih....

Tuesday, December 29, 2009

stockcount dec 2009

salam....
ari ni kiter org terlibat dalam aktiviti tahunan
aper lagik kalu bukan 'stockcount'
dulu biler ader stockcount jer mesti saya berharap untuk buat stockcount kereta
tp nasib saya lebih banyak ke spareparts
nak buat macam maner mungkin jodoh saya ngan spareparts lebih serasi
mmmm.... skang saya da x kesah sgt kalu kena buat stockcount spareparts lg coz skang workshop espeseli parts dept da byk improve... kredit untuk staf parts dept
kalu dulu mesti buat stockcount sambil tertido (boleh ker?) percaya lah mmg itu yg berlaku hihihihihhi...
banyak kenangan tul lah....
biler tiba musin stockcount nih, bermakna taun 2009 ni sedang beranjak pergi n taun 2010 kian menghampiri.. (cewah, bernostalgia plak)
moga taun 2010 akan datang ni akan merialisasikan segala impian dan taun 2009 yg kian menjauh ni memberi sejuta pengalaman n pengajaran dalam idup...
banyak yg saya harap kan untuk taun 2010 nih..
kawan2 mcm maner?
tepuk dada tanyer iman....
assalammualaikum....
adiooooossss....

No comments: